افتتاح نخستین سالن تیراندازی اختصاصی جانبازان و معلولین در قم

نخستین سالن اختصاصی رشته تیراندازی ویژه جانبازان و معلولین مزیّن به نام شهید سرافراز محمدعلی محمدیان‌قمی در مراسمی با حضور مسؤولان فدراسیون ومدیران استان قم افتتاح شد.

به گزارش قم نیوز هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم که افتخارات زیادی را از میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک‌ها در سال‌های اخیر نصیب ورزش استان قم کرده و جزو هیات‌های موفق استان و فدراسیون به شمار می‌رود.

ورزشکاران جانباز و معلول این هیأت ورزشی در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، تنیس با ویلچر، دوومیدانی، شنا، وزنه‌برداری، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان و چندین رشته دیگر فعال هستند و امروز با افتتاح سالن تیراندازی سردار شهید محمدعلی محمدیان‌قمی، رسما رشته تیراندازی نیز به جمع رشته‌های فعال این هیأت پیوست.

آیین افتتاح سالن تیراندازی سردار جانباز شهید حاج محمدعلی محمدیان‌قمی با حضور حمیدعلی صمیمی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استان قم، مسوولان هیات‌های ورزشی، قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته‌های مختلف برگزار شد.

 سالن تیراندازی شهید محمدیان‌قمی در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم، جنب عوارضی قم – کاشان احداث شده است  ، سالن تیراندازی اختصاصی جانبازان و معلولین قم در مساحتی بیش از 400 متر مربع احداث شده است .

کد خبر 10021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد