بیانیه اداره کل بهزیستی استان همدان به مناسبت فرارسیدن 13 آبان ماه

در این بیانیه مدیر کل بهزیستی استان از قشرهای مختلف مردم، کارکنان و مددجویان خواسته است به صورت گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کنند

در بخشی از این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ماه، نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال ۵۷ توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

این روز که امام راحل(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی ملت ایران  بوده و در تاریخ کشور به عنوان یوم ا... و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ثبت رسیده است.

مدیر کل بهزیستی استان  ضمن دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم، به‌ ویژه کارکنان و مدد جویان جامعه هدف  برای شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله 13 آبان برای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) و اعلام نفرت و انزجار از استکبار، اعلام می دارد که با حضور گسترده و فریاد مرگ بر استکبار، عزم راسخ ملت ایران را برای نابودی دشمنان قسم خورده و دفاع از ارزشهای والای اسلام و انقلاب نشان خواهیم داد.

کد خبر 10001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد