banner-behzisti
چهارشنبه 28 شهريور 1397   16:52:06
شرح وظایف
در حال تکمیل است
دفاتر زیر مجموعه
مدیریت عملکرد

شرح وظایف:

  • مدیریت، هماهنگی و پیگیری شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان (موضوع جشنواره شهید رجایی)
  • برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح آگاهی مدیران و کارشناسان بهزیستی سراسر کشور در حوزه مدیریت عملکرد، سلامت اداری، حقوق شهروندی در نظام اداری و صیانت از حقوق مردم و مراکز غیردولتی
  • برنامه‌ریزی و بروزرسانی آسیب‌شناسی فعالیت‌های سازمان (نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها، تهدیدها) و راهکارهای پیشنهادی به منظور بهبود عملکرد
  • برنامه‌ریزی و بروزرسانی شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز و اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه به منظور بهبود عملکرد
  • استقرار کامل نظام جامع مدیریت عملکرد
  • برنامه‌ریزی برای اجرای قانون ارتقاء سلامت اداری و بازرسین مواد 19 و 19 قانون مدیریت خدمات کشوری
  • برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی (سامانه) درخصوص نظارت‌های ستاد به استان‌ها و مراکز
  • ارایه پیشنهادات برای ارتقاء کیفی خدمات و بهبود عملکرد سازمان
  • اجرای نظام‌نامه جامع نظارتی و مکانیزه کردن این فرآیند
  • ارزیابی عملکرد مدیران میانی
  • نهادینه کردن سامانه پاسخگویی به شکایات
  • اجرای نظام‌نامه پاسخگویی به شکایات
  • پیگیری هماهنگی جهت پاسخگویی به گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی
  • بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی برنامه ششم توسعه در راستای وظایف مرتبط با دفتر
  • برنامه‌ریزی برای تقویت جایگاه نظارت، ارزیابی عملکرد در سازمان بهزیستی کشور
  • سنجش حقوق شهروندی در نظام اداری در سازمان بهزیستی کشور

مرکز حراست
روابط عمومی و امور بین‌الملل
مرکز پذیرش و هماهنگی

شرح وظایف:

  • سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مبتنی بر شناسایی نیازها و اولویت‌های گروه‌های هدف در راستای وظایف و فعالیت‌های اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف
  • تدوین و بروزرسانی شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های پذیرش و هماهنگی
  • ظرفیت‌سازی نیروی انسانی در راستای انجام بهینه وظایف محوله
  • تخصیص منابع، توزیع و نظارت بر هزینه‌کرد استان‌ها
  • همکاری و مشارکت جهت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ملی سازمان مطابق با شرح وظایف محوله
  • مشارکت فعال در تصمیم‌سازی‌های کلان درون‌سازمانی
  • نظارت بر روند اجرا، پایش و ارزیابی فعالیت‌های محوله و ارائه پیشنهادات اصلاحی حاصله به سطوح بالات
  • نظارت بر روند ثبت و بروزرسانی آمار و اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها
  • نظارت بر فعالیت‌های ادارات پذیرش و هماهنگی استان‌ها به صورت دوره‌ای و مستمر
  • شناسایی نیازهای آموزش کارشناسی ادارات پذیرش و اعلام به واحدهای ذیربط جهت ارتقاء دانش کارشناسی
  • برنامه‌ریزی در جهت الکترونیکی کردن فرایندها و خدمات بر خط مراجعین براساس نیازهای موجود

امور فرهنگی
شورای ملی سالمندان
مناسب‌سازی
موسسه علمی _ کاربردی
تعداد بازديد اين صفحه: 20759
تعداد بازديد کنندگان سايت: 11840161 تعداد بازديد زيرپورتال: 2853835 اين زيرپورتال امروز: 6032 سایت در امروز: 13978 اين صفحه امروز: 25